Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Madelene Strömqvist - 23 februari 2010 19:29

Dagen har varit rätt bra :)

Har dock haft lika mkt huvudvärk och denna förbannade magkatarr som innan :/ Inte så roligt.!

 

Har suttit här ett tag nu o småskrattat för mig själv och funderat varför

folk som inte törs stå för vad dom tkr och kommenterar med andra namn eller anonymt läser min blogg? Kan ni inte snälla svara på de?

Eftersom ni kan kommentera det jag skriver, skriva till mig att jag ska växa upp och lägga er i mitt liv och mina val i livet, varför kan ni då inte stå för att ni tkr de!? Är ni så förbannat feg? För isåfall skulle jag vilja säga att det är ni som är omogen och borde växa upp, och att de är ni som borde skaffa er ett liv och ta tag i er själva.. Eller har jag fel? De kan jag nog lova er att dom som är normala och törs kommentera på min blogg kan hålla med om!

Jag gillar mer ärlighet. och antagligen är de ju någon man känner eftersom dom kan kommentera hur jag är och sen inte stå för de för dom tror man ska bli sur på dom. Aja jag säger bara ta åt er av vad ni själv skriver om ni inte kan stå för de, ni gör bara att jag skrattar åt er och funderar vad ni har bakom pannbenet igentligen då de är ni som gör bort er!

 

 

Ikväll då jag kom hem efter jobbet hade min älskling somnat, tråkigt tyckte jag men hon hade haft en lång dag på dagis och inte sovit något där, så jag förstår henne! Hon är ju sötast vilket som. :) I helgen ska hon och jag ha mys, vi ska köpa massor med godis och cola och bara ligga i soffan o se på filmer :D ska bli så himla mysigt ;) På lördan ska vi nog in på stan o kika på allt som är då. Får se vem som är på ;P

 

Dessutom har jag gått o blivit laktosintollerant! de är ju fan katastrof :(

Jag som älskar mjölk, glass, grädde, smör, JA ALLT!

Vet inte hur detta ska sluta :( men jaa jag måste ju försöka dricka denhär inte alls lika goda mjölken då!  Nu ska jag ta o ringa o surra med Lilla V :D Hon har skickat massa sms idag o varit orolig för mig tydligen :P haha! jag har bara varit på jobbet gumman ;) Byyye!

Ovido - Quiz & Flashcards