Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Vad..

Av Madelene Strömqvist - 25 februari 2010 22:08

Idag har min dag vare lite som den inte ska vara..

Hade besök igår, trevligt värre! :)

Men idag är somsagt inte min dag..

jaa allt går inte alltid som man vill, och en sak man faktiskt trott gick inte som jag ville helt o hållet. får vell se hur det slutar men just nu känns de lite jaa struligt!?

 

När jag kom hem från jobbet var jag trött o less, men jag tog mig i kragen o tog mig ann att duscha min skruttisunge ;) Hon är fan de sötaste i världen <3

slutade iaf med att vi hade vattenkrig o hade skitroligt ^^, Typiskt mig, jag är nog lika busig som hon är :D Jag och Novin är så lika :)

 

Imorgon blire nog att jag åker till syster efter jobbet som får hjälpa mig fylla i en massa skit, jag tkr allt dehär är så jobbigt nu, och jag känner att hon får hjälpa mig. Sen på lördag hälsar nog dom på :)

 

Har diskuterat med andra syster o funderat hur man ska göra här som, har funderat att säga upp lägenheten, bo hos mamma o pappa typ 3 -4 mån och samla ihop en massa pengar. Ta körkortet och köpa bil och sedan kunna hyra ngt inne i stan så de blir närmare på jobbet. MEN somsagt känns de inte kul att inte ha ngt eget, men de kan ju vara värt de.. Får se hur funderingarna löser sig.

 

Nu ska jag sova med min underbara prinsessa <3 Tjing.

 
 
Susanne

Susanne

25 februari 2010 23:02

Hyr Per och Emmas lilla etta ett tag!! Superbillig hyra men trångt som i en låda! Hihihi...

http://www.kennelhaga.se

 
Ingen bild

Anna

26 februari 2010 19:42

låter som en bra idé ändå tycker jag :) så man får ihop lite pengar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards