Alla inlägg under maj 2009

Av Madelene Strömqvist - 7 maj 2009 18:58

Här halv ligger man i sängen med datorn o knäet och har pissont och hoppas Bea Bobbas Tindra o Tigra ska komma och hälsa på oss på en kaffe för grabbsen Cola för oss brudar o hundmys/lek för doggsen :)

Idag har jag fått i mig lite kräm :D Yes, så härligt efter att man inte ätit på 39 timmar :P sen gjorde jag ägg, lök o bacon i stekpannan o tog stavmixern o pureade de så jag kunde äta de till middag, får ju som sagt bara äta flytande :/ Fick ner litegrann men helvete  vad ont jag fick :'( Trodde jag skulle bryta ihop! har haft ont sedan dess, försökte få ner Citodon men de gick skit dåligt :( försöker dricka vatten hela tiden o ska snart ta en dikoflenak. Näe nu orka jag inte skriva mer har tråkigt hoppas Bea o gänget kmr o ska försöka träna på att inte prata så mkt :P haha. Tack mamma för att du var med novis igår, o för att du handlade glass till mig ^^, <3 nu blire vila för att se om man får besök :) Älskar mina två älsklingar o mina två små jyckar :) Puss

Av Madelene Strömqvist - 6 maj 2009 19:14

Happ igår for man på sjukhuset för att operaras, kom dit med Tobias mamma prick 13.00 och skrev in mig.

Satte mig och väntade o vi kvart över två så fick jag träffa en läkare som sa att de inte var säkert dom hann med min operation, blev så less eftersom man varit så nervös, jaa fick iaf sätta mig på dropp för dom ansåg jag behövde näring fort för man hade ju inte ätit på 30 timmar så dom stack mig de jag hatar mest i världen. Sköterskorna var helt underbara mot mig iaf :) Sen kom läkaren o sa att de inte blev nån op! jag blev less tyckte allt gick emot mig, åkte till Birsta med Bias mamma så hon shoppade :) skitfina kläder, jag köpte mig två nagellack :D

Åkte hem till hans mamma i Sollefteå sedan och hon köpte lite fika för då fick jag ju äta igen, kunde knappt äta för jag inte ätit på så länge men men, åt inge mer på kvällen utan gick o la mig sen imorse så tänkte jag på att dom sagt att jag kunde operera mig idag ist men jag hade tackat nej igår för jag va så less.. Ringde Tobias o fråga om han kunde följa mig, så jag ringde Dagkirurgiska avdelningen och dom sa att jag fick komma till halv elva! Mamma körde mig o fort fick vi köra för vi åkte tjugo över nio :P Hämtade älskot sen for vi dit, fick komma in rätt fort o denna gången fick jag en lugnande tablett för att dom skulle söva mig o allt eftersom jag är så jävla spruträdd, sen blev de till att åka ner på Op och sövas, Tobias fick följa med tills jag sov är så glad för de annars hade jag nog varit mer rädd. Vaknade sedan o tänkte vart faan är jag ? haha. jag hade glömt bort att jag opererat mig o tänkte satan vad ont jag har i halsen, sen kom sköterskorna fram o fråga hur de kändes, fick smärtstillande som hjälpte.Fick de tre ggr till. Sen vid halv 5 fick jag jag åka upp på dagkirurgiska avdelningen till dom underbara sköterskerna o mamma tobias o lillgumman min kom :) fick alvedon sen fick jag åka hem. hämtade medicinen o handlade glass, o massa annat, när jag kom hem höll jag på att dö hur ont de gjorde. fick skynda mig att ta medicin tänkte jag kunde äta glass men ICKE :( Tobias fick mig in till soffan o sa sitt här nu. så nu sitter man här o surrar med Bea, Mira o Erika :) har förbannat ont men ska snart lägga mig i sängen o se film :) nu ska jag vila mig. Hejda :) älskar tobias o Nova mest <3

Av Madelene Strömqvist - 2 maj 2009 22:28

Idag har Nova varit väldigt grinig och trött, hon vägrade sova nån lunch alls :(

Men mamma o pappa kom o hälsade på idag :D de var jätteroligt jag blev så glad :)

Har inte så mkt att skriva, Emma är inte hemma o jag har tråkigt :(

Pusshej.Kvällscigg nu!

Ps. Grattis Syster Linda som snart ska Gifta sig :D

Av Madelene Strömqvist - 2 maj 2009 14:13

Sitter just nu o sjunger HÖGT för de hjälper en att tänka bättre :)

Älskar att sjunga högt och spela hög musik!

Ska gå ut och sola o leka med Novis nu :)


mina tankar ropar efter hjälp
men det blir inte hört
jag pallar inte mycket mer
allting är mörkt
allting är bättre men minnen är kvar
och polarna försvinner
du får bara ta
jag är trött på all smärta
hur ska jag få bort allt svart från mitt hjärta
du vet att jag minns men tiden är över
det är svårt att läka såren ifrån ett hjärta som blöder
minnen förvandlas till bara tankar och dar
fråga mig flera men det finns inget svar
minnen finns inom mig men hur många finns kvar ?


 

vi ska ta mig tillbaks igen
ge tillbaka alla minnen
vad ska jag göra nu
när allting tar slut
ta mig tillbaks igen
låt mig leva med alla minnen

vi ska ta mig tillbaks igen
ge tillbaka alla minnen
vad ska jag göra nu
när allting tar slut
ta mig tillbaks igen
låt mig leva med alla minnen.


Typ världens bästa låt!

Nu blire att jobba på att bli brun. Linda ringde nu :)

Älskar Tobias o Nova <3


Av Madelene Strömqvist - 1 maj 2009 23:53

Sitter i fotöljen och är deppig :(

Min älskade telefon som jag fick av honey har jag just lyckats ha sönder :'( Satt i fotöljen o tänkte inte på att telen låg på mig för jag hade vilat så jag ställde mig upp o min älskade tele for i golvet, displayen gick sönder HELT !!

Jag fick panik o ringde tobias men han tyckte jag inte behövde vara ledsen för jag gjorde ju inte de med flit men jag kunde inte sluta o ha panik, har ju alla bilder på nova där å alla ljudklipp ja ALLT ;'( hoppas verkligen dom kan rädda de som är i den alltså, då kmr jag älska dom som lagar den åt mig. Tacka vet jag garanti på telefoner!

Näe nu har jag fått låna en av grannen så blir att fixa min fort!

Ska sova nu . Älskar min två sötnosar Tobias och Nova <3

Ps. längtar tills Bea och Bobbas kmr hem med sötnosen Tigra :)

Ovido - Quiz & Flashcards