Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Madelene Strömqvist - 11 maj 2009 10:26

Igår på Malin o Mammas födelsedag kom pappa och hämtade oss i Sundsvall så vi kunde åka med hem till Solle :)

Kom till stan o lämnade Nitro hos Tobias mamma sen drog vi till bryggis :D Käkade urgod mat sen blev de rökis med Linda sen TÅRTA :D En annan fick ju mixa maten eftersom man inte får äta men de funkade då iaf ;P Efter tårtan tog jag o Tobias pappas bil och ut o raggade runt i Solle :D allt var ju stängt men ändå ;P haha.. stötte på Per utanför konsum o man såg ju lite folk, så jävla härligt att åka bil!

Sen kom vi hem till mor o far igen då var ungarna ute i deras nya sandlåda o lekte :) Jätte söt varom. Olga lekte lös med Ella, Dora o Buster men Buster han stack, tro min hund va duktigast :P

Klippte klorna på Dora o Olga, Mamma var så brydd att de gick så fort på Olgis men hon bry sig ju inte jag kliper ju varannan vecka. Dora däremot har dom inte klippt så flitigt på så hon hatar att klippa naglarna :P Mamma är iaf impad att jag fixar de själv men de är ju bättre för hunden. Jaja, sen åkte vi hem till Tobias mamma, la Novis sen gick jag ut o lekte med Matilda o Emma :D Äntligen som jag har saknat de o inte hunnit med mig annars, Nitro o Olga var helt tossig över att få träffa Mini igen :) Sen när vi var påväg från fotbollsplanen så kom Felizia o Mats o Aszta ;) snyggtjejen! så vi sa att vi skulle ta o släppa dom idag ist :) Så nu sitter jag mest o väntar på att Tobias ska vakna så vi kan börja göra saker här :D ska nog dra över till Malin tills han vaknar ^^, Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards