Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Madelene Strömqvist - 20 maj 2009 20:33

Först måste jag säga till Johanna att mina batterier är slut och jag har glömt köpa nya därav inge bilder :P

Resten handlar om min prinsessa som inte trivs på sitt dagis :'(

Hon skriker och grinar när jag lämnar henne säger att hon vill fölla(följa) mamma och att nova vill lotta, så hemskt att veta att när man lämna nova hos lotta så vinkade hon skrattade o så fort man kom innanför dörren sa hon hejda mamma syns sen! och när jag hämtade henne grät hon för hon ville stanna hos lotta på kvällen sa hon jämt att hon ville till lotta och började grina när man sa imorgon lotta sover nu! nu gråter hon när jag lämnar henne helt panikslaget, när jag hämtar henne säger hon Mahhmma (halft gråtandes) Nova jättlessen (jätteledsen) komma mamma fölla hem! Frågar man vad hon gjort säger hon säger hon lekt dockan, nova inte alls leka barna (halft grinandes fortfarande) på kvällen när man säger hon ska dit blir hon ledsen o säger hon vill till lotta, hon säger de ibland ändå fast man inte sagt ngt.

SÅ JOBBIGT! man vill bara grina själv :'( Så idag gjorde jag nått fult!

Jag ville inte skicka dit henne för jag hade en klump i magen så jag ringde och sa att Nova var sjuk, jag kunde inte skicka dit henne när hon var sådär ledsen de bara gick inte. hon är ledig imorgon och på fredag så jag ska ringa och säga upp hennes dagisplats för de funkar inte..Näe nu ska jag o Nova ta o bada en sväng ;) så myysigt att bada med henne. vi gör de nästan varje dag, sen somnar hon gott efteråt :)

Ha de så bra :) Kram

Ovido - Quiz & Flashcards