Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2009 21:59

Fortfarande ont i halsen, rätt drygt när man inte kan äta :(

Men nu är jag glad ändå för jag har gått ner 9,5 kg på 7 månader :D

så nu börjar de att likna ngt ;) Väger lika mkt som vid inskrivnigen med Nova!

Idag har jag och Tobias varit ute o gått med hundarna i skogen på en lång prommis :) skitmysigt, nitro blev så slut så han la sig i vattnet igen o drack o vilade :P haha. så sött ^^,

Nova är sjuk :( dom tror de är 3 dagars febern, hon har haft 40 graders feber i 4 dagar nu, stackars lilltjejen min :(

Så de är alvedon som gäller för den bruttan.

Ikv ska jag o Bias sova i husvagnen mamma å pappas :) myyys ;)

Emma ska kanske komma sen o spela kort med mig :D Grabbarna är ju ute o leker med sina fyrhjulingar.

Olga börjar bli fina tjejen nu hon ;) ska lägga ut en bild på henne så ni får se :D Fast fina tjejen har hon ju alltid varit ;) haha. näe nu ska jag busa med linda o nova. Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards