Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

Halloj :)

Av Madelene Strömqvist - 29 maj 2009 21:08

Igår for vi till sollefteå för att lämna igen bilen :)

Sov i husvagnen och myste massor :D Novis var sååå go ;) Fast de är ju hon jämt min lilla prinsessa!

Iaf när vi kom fram till solle åkte vi på tjärnen och kollade på en lägenhet :) Men de va så jävla ful och äcklig så vi ville inte ha den :(

vi skjutsade hem Emma och Per och jag började tänka på att en jag kände skulle flytta, fick tag i nummret och ringde o mkt riktigt så funderade hon på de :) Vi åkte dit och kikade på lägenheten ( som vi vid detta lag inte heller trodde skulle vara så fin eftersom den andra var 1000 ggr fulare än den vi hade på tjärnen) men när vi kom in var de typ min drömlägenhet :D Man har utsickt ända upp till remsle och över hela stan från balkongen, svart kakel i köket o bara naturliga färger i lägenheten! NY KYL O FRYS :D:D jag ville bara ha den!

Så tjejen skulle höra med sin kille om hon kunde bo hos han (han hade tydligen trångt) och sen ska hon höra av sig imorgon om vi kan ta den :D Åhh vad jag hoppas kan jag ha sån tur isf ?

Har iaf betalat alla mina räkningar nu och tvättar en massa :)

Är hemma i sundsvall nu så, har ont i magen hatar denna vecka jag ska ha nu :@ Sitter o är gryyyymt sugen på godis, och på glass ! Sandwich skulle jag vilja ha i massor, shiet vad gott :)

Näe nu ska jag busa med mina älsklingar dom sitter här i soffan o härjar ;) Söt är dom! Hörs da..

 
 
Ingen bild

mli

31 maj 2009 12:02

madde vad faaan! Du ska höra av dig till mig då du är i staaan. Pussekramp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards