Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

AHH!

Av Madelene Strömqvist - 13 maj 2009 16:11

Har så ont i min hals :'( Huga..

Ska hämta ut mer medicin väntar på att mamma ska köra mig bara.

Igår var jag i ramsele o hälsade på Sture o Anna :) Vi åt glass o var på graven oxå! Hade mysigt. for o släppte hundarna så dom verkligen fick springa av sig :) Sen åkte jag till stallet, red med Jessica o Chani runt berget sen hoppade jag på Miranda :D Var precis som förut o GUD vad roligt vi hade. Vi bara flög över hindren, jag menar jag har ju inte ridit på typ 8 månader å inte hoppat nått alls :P Men vi hör ihop jag o randan :)

Har anmält Olga till Vännes utställning den 13 Juni och Utställning i Skellefteå den 15 Augusti :) ska bli grymt roligt.
Funderar över en sak får se hur de bli jag hoppas de blir så :)

Vore skitakul men måste ju få klart först.

Malin du vet vad jag menar ;) haha. Hejda!

 
 
Cissi

Cissi

13 maj 2009 19:03

Undra vilken dag jag och Nova ska åka till s-vall nudå Maddi! När tro du hon ha tid? ;) Krams

http://www.liteochingenting.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards