Direktlänk till inlägg 20 april 2009

...

Av Madelene Strömqvist - 20 april 2009 23:31

Du heter: Madelene Eva Johanna Strömqvist
Smeknamn: Maddi (Tobias) Mammis (Novan)
Låt som när du är ledsen sörjer till? Why do we allways fight . Byz
Vem behöver du mest just nu: Youngen
Vad tror folk om dig?(förutfattade meningar): Bitch
Stämmer det? Haha näe jag är en ängel :)
Vad säger du för att imponera på någon? Jag impar inte -_-
Hur imponerar man på dig? Hur impar man på mig? vet inte. va snäll maybe..
Brukar du skratta för dig själv? Ohja vem gör inte de :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Precis satt oss i bilen och åker hemifrån. / Cissi
Var bor du? Sundsvall
Trivs du där: Jaa :) börjar trivas bättre nu när man börjar hitta bättre å så.
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: Cider. Me <3 Bacardi Breezer ;)
Brukar du bli för full: Sometimes :/
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Kiwi och falskhet!
Nästa mål i ditt liv: BLI RIK!!!
Hur svarar du i mobilen: hallå!
Vem ringde du senast? Malin ^^,
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Lägger du lillan, okej ring mig sen då. Puss Puss /mammi
Antal timmar sömn inatt: 8 kanske.
Sov du ensam: Nej med Bias såklart :)
Brukar du komma i tid: Njae, inte min starkaste sida men på jobb så ja.
När mår du bra: När jag är glad o lycklig
När blev du fotad senast: Vet inte riktigt, är mest Ollie o Nova som blir fotade här ;)
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, Vit, Röd, mm
Vad tycker du om fötter: HATAR fötter.
Vad saknar du: Förut när allt var bra.
Hade du en bra kväll igår: Mjora tro jag vell, minns inte alla är likadan.

Rakar du benen: Ja såklart.
När brukar du oftast gå och lägga dig: typ 12.
Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott: Näe men saknar ridningen.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev
Har du spytt offentligt: Haha ja lr hur Malin :P
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Prova på allt som man inte kan göra som tjej :P
Är du nöjd med ditt liv: Jaa men endel saker fattas än är ju bara 19 år såatt.
Är du bortskämd: .Lite av mamma o pappa <3 men inte annars-
Vad gör du i morgon:  Åker med Nova till Dagis sen vilar ut så jag blir fri förkylningen.
Vad är det värsta du vet? Ormar och Otrohet, plus falska människor.!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?  Ingen aning men inte är de mkt iaf.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Carrie i Sex and the city ;) haha.
Vad längtar du till? Novas två årsdag och till jag blir rik (hoppas)
Har du bra vänner och äkta vänskap? Endel, ni vet vilka ni är :)
Vad är det finaste du fått? Nova <3
Hur gammal är du: 19, 20 i slutet av detta år.
Tycker du om någon just nu: TOBIAS STRÖMQVIST <3
Om fem månader: Får nog skriva Tobias igen här då :P
Du samlar på: Inget.
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Tobias eller Linda
Gillar du golf: Bara minigolf :)
Vilken tid gick du upp idag: ca 9
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu:  Nej
Är det okej att gråta: Ja, man måste göra de ibland, även killar!
När grät du senast: För nån dag sen tro jag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa, lägga undan till Nova och svårare tider, köpa ngt fint till syskon, föräldrar svärmor/svärfar och Andreas :)
Bär du glasögon eller linser: Färgade ibland
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Sover så länge jag kan.
Har du piercing: I öronen
Är du bra på att laga mat: Ja enligt Tobias mfl iaf :)

Är du flygrädd: Ja
Hur vig är du: Övervig har läkaren konstaterat.
Är du musikalisk? Jaa.
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola
Vilken är din favoritglass: Magnum mayan mystica, och Sandwisch kross choklad :) nu blev jag ju sugen med TACK DÅ!
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Jaa :)
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, popcorn, chips, OSTKROKAR (Emma you know it ;) ) Coca Cola ofcourse.
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Har du tandläkarskräck: Näe har haft räls så den försvann när dom skar sönder mun på en.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll tro jag vell.
Vilken ögonfärg har du: Mörkblå typ.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: Nej har gjort men slutat för de är äckligt, tänk dig att slicka runt en toaring sååå fräscht va ?
Röker du: Jaa de tillhör vardan!

Senaste låt du hörde: Ras Cricket - Bomba


Endast till Cissi! Jag hoppas allt går bra nu gumman :) längtar så jävla mkt! Puss påre.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards