Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Hej.

Av Madelene Strömqvist - 2 februari 2011 11:14

Vi är förkylda! Hela bunten :/ Men vi kan ju skatta oss lycklig att vi slipper magsjukan iaf!

Hela Malins familj har åkt på den o dom var ju SÅKLART och hälsade på oss på förmiddagen i måndags sen började barnen o kräkas på kvällen :/ Men de visste ju ingen av oss så :P

Pär har varit i Graninge hela förmiddagen så jag o Nova har bara legat o tagit de lugnt! Jag kunde inte somna om efter 7 imorse så jag låg o lyssnade på henne då hon sov :) Hon är ju så gullig!

Hon sitter här och sjunger med mig :)

Men nu fick hon en host attack :/ Hon hatar hosta!! hon tkr de är jätteäckligt och de är många gånger hon ryser o tjöjs för att hon hostar, stackars liten.

hon springer runt som en liten yr höna :P Nee nu blir de ut med vovven sen duschen för mig :) Tjing!

 

All I Need Is You <3


                           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards