Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Madelene Strömqvist - 17 februari 2011 17:44

Blev uppringd av Daniel när jag stod gjorde middag och han frågade om jag ville vara valpvakt åt en av valparna :)

Klart jag ville de!

Är ju mysigt att få ha hem en valp för nå timmar ;)

Så jag gick upp och hämtade Akilla, sen promenerade vi hem.

När vi kom in var allt skitroligt och nytt, de var full rulle :P

Hon tog sats från köket för att försöka ta sig upp i soffan men där tog de tvärstopp så hon for tillbaka ner på golvet :P oj oj vad brydd hon blev ;)

Efter hon busat en massa medans vi åt middag så gick jag ut med henne.

Hon var så duktig o kissade ute :)

När vi kom in kröp hon sig upp i mitt knä och där stannade hon för att sova :)

Så nu har jag en snarkande staffebebis i knäet ;)

Sjukt mysigt och dom luktar ju sååå gott!

Nu ska jaf forsätta mysa :) Har ju en slö pojkvän brevid mig oxå ;P haha!

Ovido - Quiz & Flashcards