Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Madelene Strömqvist - 7 februari 2011 16:11

Igår var vi iväg och grillade i de fina vädret :) mysigt mysigt!

Kändes som vi behövde komma ut en sväng allihopa :)

Olga fick oxå ölja med o springa lös :)

Idag tog jag tag i städningen! Gud vad de verkligen behövdes kan jag lova :P haha! Medans Pär var i stan tog jag o diskade, renbäddade, plockade undan allt o röjde här hemma. Städade hela toaletten och fixade lite med alla ljusgrejer jag har :) Så nu är de bara dammsuga och skura kvar att göra o de är ju som de lättaste :D Känns så skönt!

Nu har hjärtat komme hem och vi ska ta och äta något :) Novin börjar som att bli hungrig o då äre bara lyssna på den lilla damen ;) Hon är underbar hon :)

 

Hos Dig är jag stark, Hos Dig är jag underbar.
Hos Dig har jag allt, Där vågar jag stanna kvar <3

  

Ovido - Quiz & Flashcards