Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Hello!

Av Madelene Strömqvist - 23 november 2010 20:48

Idag har varit en bra dag, när hjärtat kom hem och skulle sova efter entill natts jobb så klev jag och Novin upp och började planera för att åka till Dollar :) Vi kände att vi ville köpa nya julsaker så vi kunde pynta :)

Finns inget som är så mysigt som julen ;)

Denhär julen ser jag verkligen fram emot, har inte kännt mig såhär lycklig och positiv på länge :)

Har pysslat på här hemma sen jag o Novin kom hem från dollar, vi har bytt gardiner, satt upp adventsstakar, och myst på :)

I helgen bakade vi lussekatter och hade de så himla mysigt och bra med underbara människor runtomkring oss :)

Efter att vi pysslat på nån timme kunde inte Novin hålla sig längre utan sprang rakt in i sovrummet, tände lampan i taket och sa Päääär kan du vakna nu jag vill vara med dig ;) haha! Hon var så söt :)

Sen tog jag och Novin och gjorde smördegsinbakad fläskfilé och klyftpotatis :)

Supergott! Efter de myste vi bara på i soffan jag, pär o nova :)

Klockan sju var Nova så trött så då bar de av till sängen, och klockan åtta var Pär så trött igen så han somnade på soffan :P Här sitter jag och tänker på hur lycklig jag är som har dessa två i mitt liv :)

Och hur lycklig jag är som har 3 helt underbara och fantastiska systrar som alltid ställer upp och alltid finns där! Jag hade aldrig kunnat få några bättre syskon än dom jag har :)

Nu ska jag skjutsa hem mamma som varit i stallet :)

Tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards