Alla inlägg den 6 november 2010

Av Madelene Strömqvist - 6 november 2010 11:20

Jag och Nova har tagit de lugnt såhär till morgon, bara fikat o myst på i soffan :) Nu börjar de närma sig lunchtid här hemma :)

Nova ska få dega lite med trolldegen o jag ska vell duscha o göra mig iordning så man ser ut som folk igen ;P haha! Slänga på sig ett aniskte av smink maybe :P Så fåre nog bli :) Efter det ska jag nova o Pär iväg till lekparken o härja en sväng :) De längtas tills! Sen blir de iväg till stan för att sedan åka iväg till Övik på hockey ;) Ska bli riktigt roligt alltså :) längtar, längtar!

Har min lilla surrkuse Nova brevid mig som pratar o busar med Sven :P Hon är verkligen de sötaste i världen ;) en prinsessa <3

Jag vill att de ska bli nyår med :) Då blir de att åka iväg o hare mysigt o trevligt ;) Nee nu blire duscha sen mysa med min älskling och min lill älskling ;) tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards