Alla inlägg den 24 november 2010

Av Madelene Strömqvist - 24 november 2010 13:46

Nu är Olga här och myser och jag kan lova att de inte bara var Jag som blev lycklig utan Nova med ;) Så underbart att få ha henne här igen <3

Söta lilla Olga som man saknat henne utan att igentligen veta de!

Sen har jag lill Kossan "Supra" här oxå men hon är inne på Novins rum, jag känner ju inte Supra så känns dumt att ha dom lös om tex. Olga skulle vakta på Nova eller så. Men de funkar bra att hon är där inne så :)

Novin har åkt på badhuset så jag ska ut i snön och leka med Olga :D

Gud vad roligt! Jag verkligen saknar att ha hund! Och ställer mer än gärna upp på att passa dom :) Synd det inte är nå batterier i Lindas systemkamera annars hade jag fotat med den men telefon får räcka för denhär gången ;P

 

  

Finaste :)


Supra                        Olga

                        

Av Madelene Strömqvist - 24 november 2010 09:26

För en kvart sen fick jag ett sms om att Olga är påväg hem hit ;D

Jag är så glad att hon kommer och är här idag :)

Nova är helt lyrisk att Olga ska komma och hälsa på :)

Hon längtar så mkt. ;)

Kl tio i tre åker vi till stan och hämtar Evelina ;) sen ska vi till stallet en sväng kanske :) Efter de åker vi till stan och skulle kanske kolla vart Pär jobba för Nova är ju så nyfiken :P Så vi har dagen fullspäckad :P

kl 10. blire stan och skjutsa mamma, kl 11. kommer Olga, kl 3 hämta Ewe. kl 4 hämta mamma på jobbet, efter de hinna med allt annat :P Nu måste jag lägga på ett kol! Hejdå!

 

          

Ovido - Quiz & Flashcards