Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Gammal!

Av Madelene Strömqvist - 16 november 2010 10:00

Jaa idag fyller jag år, hela 21 år gammal blir jag!

Men jag känner mig inte en dag äldre :)

Men jag har så tråkigt på nätterna, Pär jobbar ju natt nu :/

De är riktigt kul för honom att han får jobba men jag har så jävla trist är ju så sjukt van att ha honom hemma om nätterna :P

Men de är så skönt varje morgon då han kommer hem :) Men vi får som inte träffas så mkt, han sover på dagarna då jag är vaken, sen på kvällen ses vi en stund sen åker han och då sover ju jag :P

Men men that´s life! Jag har vilket fall tur som har honom :) Han är underbar den pojken ;)

Imorse vaknade jag kl 7 utan att väckaren ringt, trodde ju de va ett skämt, jag älskar att sova länge :P men jag kunde inte somna om så 45 min innan väckaren ringde kollade jag på paradise hotel danmark :) Så sjukt bra program alltså, iaf säsong 4 :) Hade fått sms av Pär så jag svarade på de oxå. Jag saknade han så mkt för de var så himla tomt hemma, men han skulle ju snart komma hem så.!

Novin började vakna och myste med mig, sa hon skulle öppna mina paket om jag skulle få några :) Söthuvvet mitt! Har iaf fått en jacka, byxor, tröjor och så av mamma o pappa :) Jag älskar min nya jacka :) Den är orange typ!

Körde iaf novin o sagis på dagis till 9, sen hem till mor och åt frukost :)

Nu ska jag snart ta och städa medans hjärtat sover! Så han får vakna och de är fint hemma :) Så glad jag har Pär och Nova, dom gör varje dag värdefull :) <3

Nu ska jag göra ett ryck! Lite bilder kommer här! hejdå!

 

 

             

         

                                                  
                                Jag saknar Nitro :/


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards