Direktlänk till inlägg 23 december 2009

Vissa är bara för mkt!

Av Madelene Strömqvist - 23 december 2009 18:40

Man får tydligen inte säga hur man känner längre för då är man på dagis nivå, har ni hört nått värre ?

Jag säger vad jag känner, och jag känner jag inte har ngt att prata ut om med hon som valde han före mig. jag menar jag tkr hon brände sin chans när hon valde han och jag har ingen lust att sitta och lyssna på vad dom haft ihop, och än om hon säger "nej jag har inte sagt så om dig" så litar jag ju ändå inte på hon då hon ljugit för mig en gång.

 

Tydligen får man inte känna så utan då är man på dagisnivå för att hon tkr jag lyssnar förmkt på vad andra säger och jag säger nej men jag har själv sett att du valde så., men men.!

 

Idag har jag varit på stan heeela långa dagen :) Mamma, nova och Veronica var med :) vi hade svinskoj ;) fikade med emma, veronica, nova o emmas kompis oxå :)

 

Nu blire lägga nova sen åka in till stan och lämna post! :)

 

 
 
Malin Norström

Malin Norström

24 december 2009 11:59

De är dom som inte kan ta kritiken som är på dagis nivå :)

http://malinnorstrom.blogg.se

 
Veronica

Veronica

29 december 2009 19:47

Haha, Så nu då det inte passar så vill man komma tillbaka. Är inte det dagisnivå om något ? Spelar det ens någon roll om ni pratar ut. Jag menar vad finns det kvar som är värt efter det här ? Jag håller på dig och lilla goknoppen jag

http://veronicalina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards