Alla inlägg den 13 december 2009

Av Madelene Strömqvist - 13 december 2009 20:36

 

Just nu befinner jag mig på Vallåkersgatan hos Malin o Jocke :)

Dom har köpt världens finaste Rottweiler valp! Ina heter hon :)

Agda är med mig och träffar henne ;)

Ikväll har vi varit på luciatåg i stallet, Nova red Chani och var tomte :) Bilder ska jag lägga ut sedan när jag åker till Långsele igen :)

Nova var superduktig ;)

 

Igår fyllde Jens 29 år :) Vi åkte dit och sen satt vi och surra, åt tårta och hade de trevligt :) Vid halv 8 åt vi god förrätt , rostat bröd med honung och getost, svajn gott var de :)  Sen blev de älgsteksgryta med ris och god salllad, Jens du hade lyckats skitbra med maten den var supergod! De var jag, lena, jens, emma, sara, andreas, jan, johan o kika. och såklart lille william ^^, sötnosen där! Olga var med och lekte med Buster, tro Sara tyckte mkt om henne :) Vi satt och surra vi tjejor medans alla andra satt i teverummet o härmade motorljud :P haha! vi skrattade mkt åt dom.

Vi hade skitmysigt :) Sen hämtade Malin.N oss hos Lena på kvällen för Emma skulle på tävling och jag skulle åka till Långsele med Linda då Malin o jocke kom hem med Ina, Linda var barnvakt till sagis.

Gick en sväng med Olga, Diesel, Emma o Malin på stan och kikade, rätt lite folk var de! Och kallt :P Olga fick en jädra massa mat på grillen så hon var mätt och belåten :P haha!  Nu ska vi ut med våra flickhundar :) Jag gillar de ;D haha!

 

Peace out..

Ovido - Quiz & Flashcards