Alla inlägg den 24 december 2009

Av Madelene Strömqvist - 24 december 2009 16:29

Idag firas julen hos mor o far :)

Nu fattas bara lena o jens sen ska vi frossa i julmat'n :D ¨

små tjejorna är svin söta idag, nova ha sminkat sig samtidigt som mig, hon älskar stå med en oanvänd borste och låtsas sminka sig ;D sötast i världen <3

Daniel o  jag kommer snart hamna i bråk om fudgen tror jag ;P förvånar mig inte iaf ! haha :D

 

Årets jul har gett både ris o ros hittils, hoppas på bara ros resten av eftermiddagen :)

Av Madelene Strömqvist - 24 december 2009 16:29

Idag firas julen hos mor o far :)

Nu fattas bara lena o jens sen ska vi frossa i julmat'n :D ¨

små tjejorna är svin söta idag, nova ha sminkat sig samtidigt som mig, hon älskar stå med en oanvänd borste och låtsas sminka sig ;D sötast i världen <3

Daniel o  jag kommer snart hamna i bråk om fudgen tror jag ;P förvånar mig inte iaf ! haha :D

 

Årets jul har gett både ris o ros hittils, hoppas på bara ros resten av eftermiddagen :)

Av Madelene Strömqvist - 24 december 2009 16:29

Idag firas julen hos mor o far :)

Nu fattas bara lena o jens sen ska vi frossa i julmat'n :D ¨

små tjejorna är svin söta idag, nova ha sminkat sig samtidigt som mig, hon älskar stå med en oanvänd borste och låtsas sminka sig ;D sötast i världen <3

Daniel o  jag kommer snart hamna i bråk om fudgen tror jag ;P förvånar mig inte iaf ! haha :D

 

Årets jul har gett både ris o ros hittils, hoppas på bara ros resten av eftermiddagen :)

Ovido - Quiz & Flashcards