Alla inlägg under april 2009

Hm!

Av Madelene Strömqvist - 19 april 2009 23:47

Nova sover och jag har sååå tråkigt, funderar stark på popcorn o cola, yumie ;)

Tobias har ju farit o köpt mer cola åt mig :P haha. man behöver ju sånt ;)

Saknar Matilda o mini en massa har inte träffat henne en gång sen jag flyttat vilket INTE är bra :( Hoppas hon o mini ska ner till sundsvall ngt så kan hon ju kanske dra med Emma oxå :) så roligt när dom kom på kvällarna till mig o vi hade våra små hunddater på tjärnen :P

och när Felizia o Aszta hakade på och Nitro var lekfarbror :)

så roliga stunder.

Aja jag hoppas jag får träffa dom snart.

På torsdag fyller min älskade pappa år :) hoppas jag kan åka, har nå möte tors el fre på ams, så jag kan inte sova där å de går ingen buss på kvällen, men men de löser sig jag ska ringa o surra med pappa nån dag om hur man kan lösa de. Saknar han och mamma eftersom jag inte träffat dom på ett tag dom for ju till blåsjön o mamma jobbade bara dagarna innan när vi var där :( jaja nu ska jag skriva till min mamma := Sen ska jag mysa med min älskade Olga! är så himla glad att jag har denna fina underbara hund. Tack mimmi för våran stjärna :)

Nu ska jag återgå till min tv o skriva sms. Bye bye!

Av Madelene Strömqvist - 19 april 2009 15:47

Jag har hosta som ett tok, den ger faan aldrig med sig :/ Nova har fortfarande hosta hon med men har varit medicinfri i två dagar nu :D

Hon tycker de är så skönt att slippa hostan, hon far runt o äter ostkrokar hon :) sötnötan. Vi har just badat läääänge ;) så himla mysigt vare. men sur blev hon när vi tvätta håret :P haha. Nu har hon världens krull ^^, de är så jävla fint jag blir så avis jag ;)

Dumhet Mamma säg hon till min nu vet inte varför.

På tal om annat så har jag bitit av halva min kindtand :S fatta hur äckligt de är jag vette faan vad jag ska göra för de skaver o ha sig, bara att ringa tandis imorrn o se om dom har nån tid till mig!

AKUT AKUT ska jag säga :D

Jag är grymt sugen på att åka in på IKEA idag o även på att äta en mjukglass :) Nova vill oxå ha glass vi gillar de i solen.

Vi tänkte faktiskt gå ut o sola snart ;) Ta en cigga och bara ta det lugnt :) Olga ska med få sola :) Hon är ju så snygg så man måste ju ha henne med sig ;) höhö... näe nu har jag inge mer att hosta fram, skriver kanske sedan om jag orkar. Btw så saknar Nova bebin väldigt mkt (Bebin är mamma o pappas cavaliervalp, hon var med när den föddes o döpte henne till bebin, Dorabebin) så hon pratar hela tiden om Dorabebin, imorse sa hon åh mammis hör du bebin, hon e lessen huhu:P hahaha. näe nu blire hostmedicin nästa. byebye.

Av Madelene Strömqvist - 18 april 2009 19:57

Nu är kvällen här, iaf för lilla Nova :)

Vi har ätit sen middag idag för vi var ute o gick en långpromenad först i det fina varma vädret ;) Gick på affären och handlade.

Åt lasange, skitgott vare :) Nova gillade de, men mer gillade hon efterrätten älsklingen köpt :D Choklad och vaniljpudding varvat.. mmmm så himla go varen, tack Tobias <3 :)

Nu har Novis fått lördagsgodis så vi ser på tv och sen ska hon snart lägga sig och sova, just nu klättrar hon på min rygg för jag ligger på golvet :P haha. Näe nu ska man återgå till vardagen o inte sitta här och tokskriva, ska även träna Olga mer på stå och springa i ring :D Hejdå!

PS! Vi saknar Saga!

Av Madelene Strömqvist - 18 april 2009 13:23

Nu sitter Novis och äter blodpudding :) Jättesmarrigt tkr hon och även Nitro som får sig en smakbit lite då o då :P  Nu har hon avbrytit ätandet och leker med sin dockvagn och Nitro MÅSTE vara med i leken tydligen :P hon blir skitasur på han om han inte kmr ^^, haha.

Själv har man tagit sig ett glas yoghurt :) finns inte så mkt annat att äta på :P har gjort hundgodis till hundarna oxå av den blodpudding som blev över när novis fått sitt! dom lär ju älska det ;) ska träna Olga på stå sedan så då får hon några :) sen ska vi nog förhoppningsvis ut på prommenad.. Emma och jag var ute och gick igårkväll :) vi skulle skynda oss upp på Ok, så vi kom uppför backen här då kom just bussen så Emma, jag och Nitro hoppade på bussen dit :P hahaha :D men på vägen hem gick vi ;) jätteskönt var de. När vi kom tillbaka släppte vi Nitro i rastgården och tog en cigg :) Bea ringde och sa att hon Bobbas o Tindra ville komma förbi så jag ska höra med Tobias som blivit sjuk nu efter mig o Nova :P fast vi har ju hostan än :/ Näe nu ska jag gå å kolla vart nova o nitro tog vägen :P haha! Puss

Av Madelene Strömqvist - 17 april 2009 19:14

Nu har jag skaffat mig en blogg efter tjat från CISSI, MALIN och JOHANNA :P

Min dator är trasig så jag kan tyvärr inte göra min blogg så himla mkt bättre än såhär just nu, skulle kanske få ta hit emmas sedan en sväng så jag kan fixa :) Har städat hela lägenheten nyss medans Novis o Emmis har pratat lite deep talk :P närå dom har bara suttit på latsidan dom :)

Nova har varit jättesjuk har haft falsk krupp så vi fick åka in på akuten natten till måndag, nu är de bättre hon har bara hostan kvar!

Känns riktigt skönt. Näe nu ska jag o Emma laga mat sen gå ut med Bax hämta hennes dator och äta maten sen  bara vänta på Per och Tobias som ska komma hen från Sollefteå :) LÄNGTAR efter tobias <3 puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards