Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Less...

Av Madelene Strömqvist - 28 april 2009 20:40

Less på att inte ha ngt att göra :/ Vill ha ett jobb.

Har iaf bestämmt mig för att jag ska ta och kratta här imorgon, tänker röja upp lite ute på gården, har ju bett hyresvärden tagit bort två fula bilar som stod här o nu vill jag ha grönt gräs o sommar....

Vill sola bada äta glass o ha en underbar sommar, just nu känns bara allt som att de ska gå emot mig :( Inge pengar o de är faan skit.

De gör så man känner sig så jävla deppig o inte orka göra ngt alls!

Gick med Nova på dagis, 4km, hem 4km alltså 8 km idag, Bra gjort iaf är nöjd. Men är ändå inte nöjd. Har svinont i ryggen, blir troligtvis en operation :'( och operation blir de ju även på tisdag, känns bara så jävla struligt när jag tammefaan inte vet vem som ska med mig eftersom bias inte är hemma o mamma nog inte kunde :'( o jag måste ha nån hos mig på kvällen för de va nån risk ringde dom idag. Aja shit the same halsmandlarna ska puts väck! Näe nu orka jag inte skriva nåmer ligger här i sängen bara med mina älsklingar!! Nova är barrumpa o vägra ha blöja -_- Tjarråå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards