Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Dagis imorgon.

Av Madelene Strömqvist - 21 april 2009 11:37

Imorgon blir de dagis för Nova :)

Hon längtar efter att få leka med Barna :P

Igentligen äre idag ons och tors hon har men vi ska på nått på ams på fredag så vi bytte dag :)

Just nu sitter vi två under en filt och bara myyyyser :)

Tobias sover han tapetserade ganska länge han:P haha.

Jag hoppas de spricker upp ute nu, ser ju svinkallt ut och jag som är så sugen på att ta en lång promenad, som igår då vi gick till slalombacken och solade :) släppte hundarna uppe på ett hopp, Nova låg i vagnen och solade och sov nere i backen och vi satt där uppe och solade ^^,

Näe nu tro jag polackerna håller på att renovera en lägenhet brevid oss för jag hör hur i helvete nån håller på å jävlas :P näe ut med hundarna igen nu Madde dehär går inte. BYE!!

 
 
emma

emma

22 april 2009 23:56

Sööötfisen

http://emzlaa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards