Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

Lycka <3

Av Madelene Strömqvist - 5 mars 2013 02:43

Igår den 4/3 kl 11.12 föddes den vackraste pojken i världen ;) <3 vikten var 3210gram och han mätte 48cm :) lyckan är obeskrivlig och han har världens stoltaste storasyster som var här med presenter strax efter han var ute ;) vi saknar henne redan och längtar tills imorgon då hon kmr ;) underbara Nova <3 lyckan i en då hon stolt och malligt tog han i famnen var total ;) hon hade dessutom rätt att de va en pojke som hon sagt sedan v 7! Ne nu ska jag försöka sova, man är lite mör i kroppen ;p

 
 
Pontifex Maximus

Pontifex Maximus

5 mars 2013 03:04

stort grattis

återigen bevisar du
att du i verkliga livet är en gudinna

må du dyrkas så

http://kvinnagudinna.blogspot.se

Madelene Strömqvist

5 mars 2013 11:40

Tack så mycket ;)

 
Petra Norström

Petra Norström

5 mars 2013 09:39

Man får gratulera till gossebarnet =)
Hoppas det gick bra och att ni alla mår toppen, såg en stolt storasyster på bild.

Ha det bra kramar

http://petranorstrom.bloggplatsen.se

Madelene Strömqvist

5 mars 2013 11:43

Tusen tack ;) allt gick bra och vi mår bara fint ;) helt underbart är det :) ja hon är världens stoltaste storasyster ;)

 
Jenny

Jenny

5 mars 2013 12:42

Grattis till liten :-) Svårt att säga vem han är lik(?) :-) men man kunde ana lite lockar i håret precis som hos pappa. Stort grattis och ta hand om er!
Kram

http://jennysofie.blogg.se

Madelene Strömqvist

6 mars 2013 16:52

Tack så mycket ;) han är nog lite lik oss båda men håret har han absolut efter pappa ;) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards