Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Möblering och nya saker :)

Av Madelene Strömqvist - 31 januari 2013 16:42

Lägger in lite bilder på Novas tapeter och en på nya sängen, på bebisens rum och lite nytt i vårat :)

 
 
Petra Norström

Petra Norström

1 februari 2013 10:53

Men vad fint ni gör. Vilken härlig tapet ni har i ert sovrum... jag är på jakt efter en vit tapet med lite silver i till vårt sovrum.. men blir först till hösten att dona med det då.. Men snart är bebisen här och den verka ska få sova gott.. Kommer ihåg wilhelm älskade sin spelgrej ovanför sängen medan jolie hatade den :) Hoppas det går bra bebisen i magen och att du får njuta av magen en stund till.
Hälsningar Petra

http://petranorstrom.bloggplatsen.se

Madelene Strömqvist

1 februari 2013 11:22

Åh tack vad snäll du är Petra ;) tapeten är en vanlig borosan tapet så den är inte alltför dyr ;) vi längtar så tills den kommer :) och ännu mer nu när man gör iordning :) men inte så länge kvar nu ;) hoppas allt är bra med er! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards