Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Madelene Strömqvist - 15 januari 2013 14:00

Idag är det 60 dagar kvar till jag blir mamma igen, Nova blir storasyster och Pär blir pappa :)

Tiden går fort, dock har den lilla där inne redan velat komma ut så vi fått stoppa den!

Är tydligen inge roligt inne i min mage längre :P så förvärkar är mina bästa vänner tror jag, vi har tagit varandra i hand och jag har dom hela tiden..

Har ett till ultraljud inbokat för att kontrollera att bebisen har den bra och att allt ser bra ut, så om en vecka drygt får vi se h*n igen :) Nova fick åka på dagis igår igen efter julledighet och allt som varit och hon var så glad :) Sötknoppan <3 Hon är ju de bästa som finns, mammas prinsessa :) hon ligger och pratar med magen på mornarna och klappar och har sig :) Fnittrar då det sparkar och säger alla hyss hon ska hitta på! Hon är bra på dom dessutom ;P haha!

Nu är Linda påväg hit för att umgås en sväng :) Jag ska peta i mig en frukt och sedan klura ut vilken mat vi ska göra idag ;) I helgen var vi i Östersund på hotell och arcticcat cup, var supermysigt att bara få rå om varandra och kolla på massa skotrar :) Längtar tills helgen, då tänker jag göra en massa massa älgkött och bara njuta! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards