Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Madelene Strömqvist - 17 oktober 2012 21:01

Ja idag är jag trött. Suttit på trudes 6,5 timmar då Mli lekt med håret, testat lite grejer och klippt i det! Känns mkt kortare än jag är van nu :p Kurt har varit med mig och myst, han är så duktig min Lill kille <3 Nova är lite snorig :/ dock inget annatvilket känns skönt för henne :) hon är för underbar <3 igår hade vi ultraljud, helt magiskt att se våran lilla akrobat ;) den killade sig på knäna och gjorde konster :) en liten skoteråkare tror Pär ;) haha! Nova jämförde bilderna med de på henne och kollade om dom var lika vilket hon verkligen tyckte dom var ;) sötskruttan min :D till helgen blir det gesällen i Sundsvall, annars bara mys med mina älsklingar ;) stor städa tänkte jag ev försöka med tidigare så jag slipper de då! Order från barnmorskan att ta det försiktigt vid städning och vara noga med bältet då jag har sånna jäkla foglossningar :/ så städa i lugn takt blir de iaf :) i helgen som var så jagade Nova med Pär på lördagen, jag ställde tindra, excellent 2a bästa juniortik med ck och toppen kritik :D söndag åkte jag och Lill gumman på marknaden och köpte allt hon ville ha tror jag :) ballonger, remmar, munkar, rida häst osv ;) nu ska jag sova! Äntligen :)

Ovido - Quiz & Flashcards