Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Madelene Strömqvist - 8 oktober 2012 18:04

Idag har jag tagit det lugnt då huvudet är på en helt annan planet och värker som bara den! Har bara tvättat och plockat i köket och bland alla papper :) Pär har förmiddag i veckan och jag älskar det <3 få ha han hemma mycket mer då ;) igår gick jag in i vecka 18 och man känner hur bebisen sprattlar ;) underbar känsla! I onsdags fick jag se den då jag var in och kollade att allt såg bra ut då jag hade haft jätte ont i magen hela dagen, allt såg rätt ut med bebisen och den myste runt i magen ;) <3 dock var det fogarna som inte längre ville vara med :/ så har åkt på den skiten igen! om en vecka är det dags för ultraljud, känns spännande ;) längtar tills vi får se den igen :) Nova blir duktigare och duktigare att skriva och hennes fröken har pratat med fröken i åk 1 hur dom ska gå vidare med det :) hon skriver varje dag massa saker :) pennan och blocket går varmt här hemma ;) nu ska vi åka och handla mer frukt hem :) älskar frukt :D slänger in lite bilder här :) bilderna på magen är från vecka 17 :)

Ovido - Quiz & Flashcards