Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

Saker som..

Av Madelene Strömqvist - 3 augusti 2012 16:02

..stör mig! Jaa de finns mkt saker som stör mig just nu!

Tex. att jag åkt på århundradets förkylning och inte verkar bli frisk från den jäkeln! Jag har sån hosta att det försöker slita sönder mig kropp, jag har feber och jag är snorig. Dessutom hosta så jag kräks!

De är inte okej..


Jag stör mig även på personer som är så förbannat falska så det inte går att förklara!

Jag tänker på alla tomma jävla löften vissa folk vräker ur sig, fattar inte ni att folk blir ledsen!?

Även barn på 5 år har faktiskt känslor och blir ledsen, dom har oftast MER känslor än vad vi har!!

Men där sitter vissa personer som inte verkar ha förståelse för det! Istället lovar man saker, man lovar att ringa, lovar att hälsa på, men händer något!? Nee! De har till och med gått så långt att hon nu kommer till mig och säger att hon hoppas att jag och Pär kommer fortsätta tycka om henne än om vi får en bebis! Jag säger att vi självklart kommer älska henne lika mycket om vi skulle få de och frågar varför hon tror att vi inte skulle göra de! Jag hoppas ni det är menat åt fattar vad hon svarade!! Hur känns det att ni fått henne att känna såhär?? Vore jag ni skulle jag skämmas, nåt så förbannat!!


Ja som sagt vissa saker stör en mer än andra!

Hur som så hoppas jag att jag börjar må bättre snart, detta är inte roligt!

Nu ska jag mysa med min prinsessa <3 Hon är så underbar och vill äta upp allt fredagsgodis redan ;)

 
 
Ingen bild

Emma Nyman

3 augusti 2012 17:44

Usch vad jobbigt det låter, hoppas det löser sig för er! Hälsa söta lilla Nova! Och krya på dej!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards