Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Madelene Strömqvist - 14 augusti 2012 20:41

Ja det kan man verkligen säga att jag är, inte bara lite heller!

Finns så gott om dessa s.k idioter så de inte går att förklara, idioter är ett lindrigt ord!

Folk som kallar andra fula saker och nedvärderar för att själv må bättre, men ni blir aldrig bättre!

Ni sjunker djupare och djupare ner, och inser inte hur mkt ni gör bort er!

Lögnerna är pinsamma och dåliga, och karman kommer snart komma ifatt er och bita er i rumpan!!!


Att en tjej på 22år kan få andra att känna sig så usel, att hon kan göra att andra hittar på glåpord och ljuger om henne, undra om detta är för att dom så gärna vill leva hennes liv, eller kanske vill vara henne!!


Jag hoppas ni växer upp och börjar ta erat ansvar, inser att man i vissa fall måste offra sig och inte kan vara ett egoistiskt svin, men jag tänker inte ljuga.. Det verkar trögt!


Nu ska jag mysa med vovvarna och njuta av ensamheten här hemma! Nova sover, hundar och katter sover och bara jag hemma :) Skönt!



Ovido - Quiz & Flashcards