Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Helgen!

Av Madelene Strömqvist - 23 januari 2011 22:03

Helgen var superbra, när vi kom fram i söderhamn fick vi god middag och trevligt sällskap :)

Blev en rätt tidig kväll då vi skulle upp på morgonen!

Klev upp halvsju och gjorde oss iordning och åt frukost :)

Sen iväg på tävlingen! Träningen missade jag o Nova för vi klädde oss o sen lekte hon med 2 st barn som hette Elin o Erik :)

Dom åkte bob och hade roligt!

Första heatet gick bra för Pär, han körde riktigt bra :)

Jag blir lika stolt över han varje gång ;)

Andra heatet hade jag bestämt att jag skulle fota med systemkameran så jag gjorde de, Pär körde ännu bättre detta heat och jag hade stenkoll hela tiden på honom fast jag fota! Tillslut visste jag vilken ordning alla kom i så jag bestämde att jag skulle fota dom eftersom i ett hopp, jag visste precis när Pär skulle komma men han kom aldrig!! Utan alla som låg bakom började komma, jag vred på huvudet o såg gul flagg och en skoter som låg och fick panik, de var Pärs skoter!

Han hade kraschat efter ett hopp!

Jag såg sjukvårdarna komma på skoter så jag sprang bort mot där dom kom ut från banan med då kom han, som tur var hade han inte skadat sig utan hade bara ont i en arm! Gud vad rädd jag blev de bara skar i hjärtat på mig.

Vi åkte hem ist för att se finalen för vi skulle ju hämta Olga, så vi åkte o lämnade Nova hos mopparn så hon skulle slippa åka mer bil sen for vi.

Hämtade sen upp Nova på vägen hem och direkt hem o sov, så skönt att sova hemma i våran säng :P

Nu myser olga, katterna jag o pär i soffan :) alla djuren har somnat breve oss ;P haha! Ne nu ska jag vara social med Pär jag har varit skittråkig ikväll, skäms på mig! Hejdå!

 


  


   


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards