Direktlänk till inlägg 27 december 2010

Julen!

Av Madelene Strömqvist - 27 december 2010 22:47

Julen har varit helt underbar :) Massa mys varje dag!

Nova fick verkligen precis ALLT hon önskat sig :) Hon var helt överlycklig!

Hon är mest nöjd över sin nya lila dockvagn (Som hon faktiskt önskat sig i 4 månader), sitt nya minikök, skidorna, dockspjälsängen, dockmatstolen, mussegossedjur, sin fotölj, sin leksaksskoter o sin micro tror jag :P Sen har hon fått så himla mkt mer :) Dockor o massa leksaker o kläder o jaa gud vet vad :P haha!
Kan nog räkna upp hundra saker hon fått, hon är så glad över allt :)

Jag fick oxå hemskt mkt och de är jag himla glad över :) Mkt fina saker, bra saker o roliga saker :)

Jag fick ju göra en synkontroll såhär innan jul och fick veta att jag hade dålig syn, o inte lite dålig heller :S Jag som alltid tyckt jag har så himla bra syn med de hade jag verkligen inte :( Trist! Så idag fick jag glasögonen, men nu ser jag riktigt bra ist :) haha! Vi har just möblerat om lite inne på novins rum och hjärtat skruvade upp hennes minikök så nu vet vi vart vi har henne imorgon ;) diskandes inne i sitt rum :) Sen imorgon blir de till att packa för fulla muggar inför resan som kommer :) Gud så skoj de ska bli! Imorgonkväll ska vi och handla inför middagarna vi tjejer, blir nog bäst så så att vi inte drabbas av bullens varje dag :P haha! Vi köpte även en ny bäddmadrass idag, gud vad himla skönt de ska bli att sova i den ;D Sen får vi förhoppningsvis köksbordet hit snart :) Nu ska jag vara lite social ist för att sitta här o skriva :P Hejdå!

 

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards