Alla inlägg den 7 december 2010

Av Madelene Strömqvist - 7 december 2010 11:45

Har haft en supermysig helg men en tråkig sak har hänt!

Vi åkte till Graninge i fredags för att vara hundvakt åt Mikko, han är ju för go den hunden :) Pär blev ledig så vi hade en massa mys hela kvällen, underbart att få umgås med han igen ;) haha!

Lördag klev vi upp kl 6 på morgonen, då var man rätt trött :P

Men hjärtat skulle ju iväg till Umeå å träna med skotern så jag och Nova åkte hem eftersom Kerstin skulle hämta Nova i långsele och sen iväg till Ramsele.,

Vid 10 åkte jag tillbaka till Graninge för att fortsätta passa Mikko.

Eldade en massa och låg framför tvn, plockade ihop lite och så :)

Gick ut på en promenad med Mikko med.

Men gud så tomt de var utan mina älsklingar :/

Kl 16 skulle Nova åka hem med mopparn för han jobbade i ramsele den dagen..

15.57 fick jag ett sms av Tobias där det stod att Nitro hade dött! Jag förstod inget kändes de som. Vet ju att han varit dålig och fått opererats men alltså att han skulle dö av det de trodde jag aldrig. Fick ju iaf veta vad som hänt men de kändes bra tungt. Nitro var en svart fin amstaffhane jag och Tobias skaffade 08 tror jag de var. Sen har han bott med Tobias efter det.. Jag är iaf glad att jag hann träffa han för bara nån månad sedan, innan de hade jag inte träffat nitro sen januari!

Vid 17 kom Novin så vi åkte till Långsele, berättade för henne att Nitro nu var i himlen han med, att han kunde leka med Agda om han de ville och han hade inge ont nåmera. Hon tyckte de var dumt att både Agda och Nitro var där och tyckte dom skulle komma tillbaka.

Körde ner en bil till mamma så hon skulle komma hem från jobbet sen hämtade hjärtat upp mig där då han kom till stan då :)

Åkte till Graninge och jag tror vi somnade rätt tidigt den kvällen :P

Dan efter gjorde vi inte mkt, lekte ute i snön i körde spark med barnen :)

Sen myste vi bara framför teven och tog de lugnt :)

Har fått umgåtts mkt med mina älsklingar i helgen och de är jag glad för :)

Dom två gör varje dag värdefull för mig! Jag älskar er! :)

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards