Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Hello!

Av Madelene Strömqvist - 13 december 2010 09:16

Helgen har varit super trevlig, bara roliga saker har vi gjort :)

Förra veckan jobbade ju Pär dubbelpass så vi sågs knappt något allt på hela veckan, en timme om dagen kanske :/ De var riktigt trist, saknade han som ett tok kan jag meddela! Men i helgen var han ledig och jag passade på att mysa med han en massa :)

 

Fredag kväll kom jag och Novin hem från stallet precis då Idolfinalen började :)

Pär hade såklart somnat i soffan men vi väckte han ;p

Han hade köpt godis så vi myste ner oss i soffan, åt godis och mådde gott :)

Nova ville ha massor med geisha bara tror jag ;p haha!

 

På lördagen när vi vakna åt jag o Nova frukost, de var bara vi som vaknat en o Pär fick sova ut riktigt :)  Efter de åkte vi till Graninge för att säga hej :)

Satt där en sväng innan de var dags att åka hem o göra sig klar för 30års kalas ;) Fick SUPERGOD middag på kalaset och vi hade riktigt roligt med tävlingarna ;) haha! Jag och Pär åkte hem vid halv ett eftersom vi skulle upp dan efter :)

 

Söndagen klev vi somsagt upp och blev hämtade av Jens och Elin vid halv nio tror jag :) Vi skulle iväg och kolla på en skoter! Vi trodde vi skulle strax utanför Vemdalen men killen som hade skotern ändrade sig ett antal gånger så de slutade med att vi var strax utanför Funäsdalen, i Bruksvallarna :P haha!

Jaa vilket tok alltså.. Sen kan jag lova att vi skyndade hem för att komma tilL novins lucia uppe i stallet. Eftersom vi fick åka längre än beräknat så tog de ju såklart längre tid, ngt ingen av oss hade kunnat veta. Men de löste sig :)

Jag och Elin hann ju prata igenom nyårsmenyn lite vad man kan äta till middag o så ;) Vi längtade bara mer o mer! Ska bli så himla kul :)

Hann vara med på Novas lucia i stallet och hon var lika fin som alltid ;) En riktig prinsessa <3 Kvällen mystes på med Pär och vi kollade såklart på vem kan slå filip o fredrik :) Nu är han och jobbar, jag sitter o fryser i 27 graders kyla och Nova har lucia på dagis i eftermiddag :P Huga! Men men bara att härda :P

 

Hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards