Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Madelene Strömqvist - 23 maj 2012 20:25

Ja dagarna rullar på bra lika nu.

Jobb från morgon till eftermiddag och de är så roligt :)

Trivs verkligen på jobbet :)

Dessutom har jag Sofie jag får surra skit med varje dag :D de är underbart!

Så sjukt kul att lärt känna henne och verkligen ha så roligt tillsammans :)

Idag tog vi första samtalen, de var sjukt nervöst men ändå roligt :)

När man väl gjort ett så rullade det bara på!

Måste säga att det är underbart att ha en sån bra sambo som verkligen ställer upp :)

När han jobbar eftermiddag skjutsar han Nova på dagis efter lunch, och när han jobbar förmiddag hämtar han henne tidigare bara för att hon ska slippa så långa dagar ;) <3

Ja jag har nog världens bästa Pär ;)

I lördags var vi på utställning i Piteå :) Kitty blev 1:a med excellent, hp och BIR-valp :D

Tävlade vidare i BIS och åkte vell ut som typ 8de valp :) Så jag var helnöjd med dagen :D

Hon var så duktig!

Igår efter jobbet bakade jag! Både cocostoppar och solskensbullar :) Blev göttans enligt dom som ätit ;)

Nova har jag lagt, jag ska strax städa och plugga och imorgon får vi se vad jag gör för hyss :)

Nu tänker jag kolla klart på lyxfällan innan jag börjar!

Och lägga mig i tid idag för en gångs skull :P haha!

 

Ovido - Quiz & Flashcards