Direktlänk till inlägg 21 september 2012

Extrem saknad och längtan!

Av Madelene Strömqvist - 21 september 2012 12:06

Imorgon är den dag jag aldrig kmr glömma! 2år har redan gått så fort och det är de värsta jag varit med om. Smärtan att släppa greppet om sin bästa vän och se henne somna in i min famn. Jag kmr aldrig glömma din blick sista gången du såg på mig Agda <3 älskade speciella hund!
Agda var min fina american staffordshire terrier tik som jag tingade då hon var 3veckor gammal, jag fick själv bestämma namn på henne i stamtavlan och då jag hade personer omkring mig som hela tiden svek mig ville jag ha någon som alltid fanns vid min sida och aldrig lämnade mig, hennes namn blev Magnefiq I Will Walk With You <3

Hon gav mig glädje och styrka och hjälpte mig må bra, hon var så himla lugn och fin trots att hon var valp och ingen kommer någonsin att bli som henne. Inget kommer någonsin att fylla de tomrum hon lämnade efter sig. Tyvärr blev min ängel sjuk, hon fick kraftig allergi och inget gick att kämpa mot den ;( jag fick ta det tyngsta beslut som gick, låta henne somna in! Den 22/9-10 låg hon i mitt knä och kramades med mig. Mina tårar strömmade ner för kinderna och jag höll om henne hårt! Jag ville aldrig släppa taget, hon skulle ju alltid vandra med mig min fina ängel! Hon somnade in i mitt knä, jag satt kvar med henne länge och grät.. Jag kan fortfarande minnas alla våra upptåg som om det vore igår, älskade hund!

För ett år sedan då jag var och spådde mig sa spåtanten att hon såg en ljus hund från andra sidan som ville visa att hon alltid fanns med mig, jag kan lova att tårarna sprutade och jag tvekar inte för en sekund på att det är du Agda <3

Tack för allt du gjorde för mig älskade du, du kommer alltid vara saknad och efterlängtad, men jag vet att ingen någonsin kan bli som du, och dig får jag aldrig tillbaka mer än i drömmarna <3


Är sjukskriven då jag åkte på lunginflammation och har ngt mer skit som jävlas nu, så less och vill inte gå hemma mer :/ magen växer och har sig så den verkar må bra iaf <3 längtar tills det är dags att den kmr ut ;) mys! Nu ska jag vila lite i soffan innan Pär slutar och kmr hem!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards