Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Tjoho!

Av Madelene Strömqvist - 25 april 2012 20:33

I helgen som var så var det utställning på lördagen, Nova var i graninge hos Ulla-Britt och Ingemar :)

Hon myste på med dom hela dagen och ville inte åka hem då vi hämtade hon ;) Sötunge!

Utställningen gick super :) Kitty blev 2a med hp :D superbra kritik! Stod mellan henne och syster Tekla, som blev BIR-valp med hp :) Kitty hade bättre kropp men Tekla bättre steg, så nu jävlar äre till att träna steget ;) haha! Och det har jag gjort med :) Malin och jag har utställningstränat hundarna, är många utställningar nu :) Maj: Piteå och Sundsvall, Juni: Vännes och ev nån inoffare, Juli: Pite och ev nån inoffare, Augusti: Svenstavik och ev nån inoffare, September: Sandviken, Oktober: Sundsvall, December: Stockholm :) Så vi har de vi gör ;) Till helgen blir det kurs för Gerard O´Shea :D Längtar så sjuuukt jäkla mkt! Kitty har fått varit med Pär i skogen i 4,5 timmar idag :) Hon är helnöjd och ligger i soffan och döar! Nova fick åka på dagis tidigare, jag och mamma skulle med Jana till Sundsvall och Kurt följde med som moraliskt stöd då Jana hatar att åka bil :P Men de hade gått superbra för Nova att varit där en stund längre :) Hon hade lekt hela dagen och var supertrött nu ikväll :) Men det var ridskolan som gällde för henne klockan 5, som hon längtat till sin ridlektion ;) Sötgumman! Hon tyckte det var jättekul, dom fick träna på att rida över bommar :)

Efter det köpte vi mat till Danne och åkte med på ambulansen :)

Hämtade upp Pär där oxå sen åkte vi hem. Nu har Nova gått och lagt sig, antar att hon somnat till Mumin filmen ;)

Hon är det absolut bästa som finns, suttit och tokmyst i soffan medans jag betalat räkningarna :)

Jag har dessutom fått jobb :D Börjar jobba i maj! Ska bli så kul :)

Bokade en stuga i Piteå igår tills utställningen i maj :) Ska bli supermysigt! Nova har en stor fin säng i stugan med :D Hon kommer älska det! En stor stuga blev det :)

Ne nu ska jag mysa med mig kille <3

Bjuder på bilder från sista utställningen med lill Kitty :)

 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards