Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Utställning!

Av Madelene Strömqvist - 2 april 2012 19:59

I Lördags var det då dags för Kittys utställningspremiär :)

Jag var supernervös då det är sjukt längresedan jag ställde någon, nästan två år sedan :o

Men det gick bättre än förväntat :) Vi blev kvar hela dagen för att vänta på finalen ;)

Hon van sin klass och fick HP! (Hederspris)

Därefter blev hon BIR-valp i sin klass! (Bäst i ras)

Hon blev BIG-valp av dom valpar som tävlade i hennes grupp! (Best i grupp)

Sedan blev det final mot alla valpar som gått vidare i BIG! Och där slutade hon som BIS 4- valp :) (Best in show)

Så hon slutade som fjärde bästa valp på hela utsällningen :) Superduktig var hon och hon älskade att visa upp sig ;)

Nu laddar vi för Sundsvall och Övik i April! Ev. Timrå i maj. Antingen Piteå eller Stockholm också i maj sen är det radat hela sommaren ;) SÅ KUL!!

Jag är så glad för att det gick så bra :)

Nova var och jobbade med mopparn och gick med Linda på stan ;) Hon hade superkul!

Och efter utställningen åkte vi till Nathalie och Anders så jag och Nathalie tog hundarna ut i skogen på promenad medans Anders och Pär surrade o drack kaffe :P Igår var dom här och åt och idag har jag och Nathalie fikat på stan och låtit hundarna leka lite.

Har lagt Nova för en timme sedan, hon verka börja bli krasslig :/ Hoppas inte!

Nej nu ska jag läsa på lite forum, de är min specialite ;)

 

Bilder från utställningen!

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards