Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Tisdag och kvällsmys med Novin :)

Av Madelene Strömqvist - 31 januari 2012 19:03

Ja idag är det riktigt kvällsmys :) Igår började dom riva vårat kök, Nova skulle sova hos mormor och morfar så hon var nöjd att hon slapp vara hemma i röran! Så jag och Pär var och hälsade på Pärs kompis i stan och var på city och åt middag :) Sen åkte vi förbi och kollade på vårat drömhus! Åh som jag vill ha det!! Det är perfekt, som taget ur en dröm ungefär! Precis som man vill ha det, stort och med en fin gård där Nova kan ha gungställning och sandlåda, en lite pool och en leksaksgräsklippare! Där hundarna kan springa fritt och må gott och aldrig behöva bry sig om allt runtomkring :) Där man kan gå ner till vattnet och kasta sten på sommarkvällar med Novin och vovvarna :) Ja jag önskar bara man hade de huset! Min dröm är att få ett sånt hus :) Helst de huset!

Nova växer så det knakar :) Hon är verkligen det finaste i hela världen, en helt perfekt liten tjej :)
Vi sitter i soffan och har tisdagsmys, och Kitty ligger såklart närmast Nova och snarkar ;) Så roligt att både Agda och Kitty verkligen älskat Nova! Men kan man göra annat ;) Hon är helt underbar min Nova :D

Kitty har också växt tok mycket! Hon väger redan 10 kg och börjar bli bra kalvig ;P Kurt är vell den enda som står still i växten :P

De är även 4 månader sedan jag slutade äta godis, men sjukt att man verkligen kan bli dö sugen fortfarande :P Men jag står emot ;) Apelsiner är inte fy skam de heller, och för att inte tala om vindruvor :D Idag köpte jag även en crosstrainer, så om 3 veckor blir det träning på hög nivå :D Tok längtar! Har köpt nya skor med, man går ju som en kratta i dom man har.. Men nu har jag köpt rejäla skor :) Ne nu ska jag strax lägga prinsessan sen se säsongspremiären av Top model :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards