Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Underbar helg!

Av Madelene Strömqvist - 9 januari 2012 11:32

Helgen har varit helt underbar ;) En riktig toppen helg!

På fredagen åkte vi till Graninge och myste där, åt kladdkaka och sedan vindruvor och ost ;)

Lördagmorgon klev vi upp och begav oss mot Östersund och Artic cat cup :)

Gick runt och surrade och hittade Alexandra och Jansson :) Så roligt att träffa dom eftersom det var galet längesen ;)

När tävlingsdagen var slut åkte vi in till Scandic och checkade in :)

Superfint rum och badkar(!! <3) Ja ni kan ju gissa vart jag tog vägen, såklart ner i badet ;) Och där låg jag länge och bara njöt :) Efter blev det midag med Alexandra, Jansson och en massa fler :) Supergod mat och trevligt sällskap :)

Sedan satt vi på hotellrummet och surrade skit allihopa ;) Gick och la oss vid 1 tror jag, dock kunde jag inte somna först 3 ;p Upp morgonen efter och ner för hotellfrukost ;D mmmmmm... Åkte bort på banan igen och kollade på alla heaten :) Jag och Alexandra gick in och värmde oss ett tag och drack varm choklad, lovely! Sen åkte dom hem :/ Trist! Men hoppas dom kommer till helgen :) Vid 3 tiden åkte vi och köpte mat sen begav vi oss våran långa resa mot Sthlm :)

Och vi kom fram och fick hämta våran fina lilla Kitty ;) Hon är underbar! Hon sov hela vägen hem, jag somnade oxå vissa sträckor! Man var helt slut.. Tänkte jag skulle sova ifall Pär ville bytas av, men han ville ju köra han :p Vi kom hem vid 5 imorse så nu har vi grisat i sängen och ska till mamma och visa lilla Kitty :) Ska även kika på hennes bebis ;) Haft en helt fantastisk helg med världens bästa Pojkvän! Har saknat ihjäl mig efter min lilla skrota Nova <3 Hon är verkligen de finaste i världen ;) Go tjejen min! Nej nu har jag inte tid, nu blir det ut till bilen! Hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards