Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Längtar!

Av Madelene Strömqvist - 4 januari 2012 10:20

Idag längtar jag hur mkt som helst tills helgen!

Då blir det iväg och bo på hotell med älsklingen, mysa och åka på tävling ;)

På kvällen ska vi ut o äta och mysa ännu mera :D

Sen på söndag blir det först mer tävling sen åka iväg till Stockholm och hämta hem våran lilla Kitty ;)

Åh jag längtar tokmkt! Kommer bli så himla kul att äntligen få ta upp mitt intresse igen :)

Har redan suttit och kollat ut vilka utställningar vi ska åka på i sommar ;) För i april får vi börja ställa henne :D

Ja de kommer nog bli riktigt bra och roligt :)

Nu ska jag ta och plugga och försöka bli klart med både recensionen och fördjupningsarbetet i psykologin :)

Nova är på dagis och busar av sig, lite sur vart hon allt att dom inte var ute imorse men hon hinner nog gå ut sedan ;)


   


 

 
 
Anna

Anna

4 januari 2012 11:04

Sååå mysigt med en valp :)
Grattis:)
Du kunde ju skaffat en liten plutt efter Balthasar:D Hihihi
Kram kram

http://balthasargizmo.blogg.se

Madelene Strömqvist

4 januari 2012 11:41

Ja de ska bli riktigt roligt :) Är ju över nästan 1,5 år sedan jag fick lov att ta bort fina Agda :( Sa då att jag aldrig mera skulle ha en amstaff för ingen någonsin kan bli som hon. Meeen suget tog över och här står jag med en liten bebis igen :) Känns sjukt roligt faktiskt, att få ställa ut och hålla på med de jag älskar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards