Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Nova!

Av Madelene Strömqvist - 5 mars 2011 10:24

Jag fick ha min älskade prinsessa hemma idag :D

Oj så glad jag blev ;) Jag vill ju aldrig vara ifrån henne så dagen kunde inte blir bättre än att jag får ha en mysdag hela dagen och slipper skicka iväg henne :) Och inatt kommer även Pär hem så nu är jag glad :)

 

Men jag sitter här och skrattar lite inombords för att vissa människor är korkade! Dom flesta som har barn visste när man valde att skaffa ett att man inte kommer ha samma liv som innan, de är mycket man får välja bort men vad gör de mot den glädje man får. Men vissa förstår tydligen inte de och kan tydligen säga att de är lite struligt och körigt just nu så man kan inte ha sitt barn!? Jaa jag förstår då inte hur man tänker.

 

Orkar inte ens fundera mer kring det nu ska jag mysa ner mig i soffan med Novin o Kurtan :) Sen ska vi åka till Graninge och hälsa på en sväng :) Pärs syster och hennes lilla Gustav är där och när Nova fick höra de så blev hon ännu mer Graninge sjuk :) Sötnosa!

Hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards