Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Madelene Strömqvist - 24 juni 2009 21:34

Måste ju blogga då Emma sagt till mig att Sophie inte gillar att man är så dålig på att blogga :P haha.

Idag har varit en ganska lugn och skön dag :) Man är ju ledig ;D två dagar kvar men två dagar har redan gått :S


Dagen började med massa mys i sängen med Nova och Bias :)

Sen gick jag o Nova ut med Olga och ner på stan och sa hej till Emma, bestämde sen att vi skulle ses. så när pappa slutade åkte vi med han hem till mamma o pappa :) Dit kom linda och jag o nova käkade en hamburgare sen åt Emma jag o nova lite tårta ;) Mmmm, gott vare!

Sen hade vi lite vattenkrig jag o linda :P Emma hade ju med sig vattenballonger :D haha! kände sig som ett barn igen ;) Jag o Emma kastade GRIS jag förlorade för Emma kastade dom på mig PLUS att jag fick ha solen i ögonen ;P haha :) Men skoj vare. Sen tog vi ( E, M , O) en promenad ner till E´s mamma o pappa :) Vi klättrade upp på storsten på vägen dit :D Även Olga försökte ta sig upp :S Me DON`T like!  Olga gillade deras lilla vovve väääldigt mkt :P haha lite jobbigt att hålla henne hela tiden när hon ville leka men gick bra tillslut :) Nu är jag hemma, Nova sover som en stock :) sötan! Ska snart ut med hundarna igen i de fina vädret :) vill inte vara inne, Fan 24 grader ute fortfarande o kl är tjugo i tio :D underbart ;) Ska kika lite på Älsklingens tatuering han har ju byggt på så nu hoppas jag den snart är klar men grymt snygg bliren ;) Puss Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards