Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

MALIN!!!

Av Madelene Strömqvist - 31 oktober 2009 00:11

Brukar hemskt ogärna berätta pinsamma saker om mina nära o kära men nu ska jag berätta om när Malin var liten!(Hittade dehär i min blogg på lunar :P)

 


När hon var liten så vägrade hon gå på skolan, hon hade sett på teve å läst i tidningen om Krig, så hon ville inte gå, hon ville vara hemma med Mamma ifall de skulle hända nått ! Hon trodde nämligen hon levde där kriget var !

 

Så man kan nästan säga att hon var schitzofren, levde ett liv här hemma å ett där hon krigade mot aliens !

 

Men Malin fick börja gå på Bup ( Barn och Ungdoms Psyke ! )
hon fick prata med dom där för att dom skulle hjälpa henne, men Malin var så inne i att kriga med Aliens så de gick inte å stoppa henne !

 

Mammas kompis kom hit för att försöka få med Malin på skolan men Malin blev galen å rev ner stolarna å låste in sej på toaletten ! vet inte om hon trodde att mammas kompis var en vuxen alien !? :/

 

Men Malin blev frisk lite senare ! Kanske är hon fortfarande lite Schitzofren å tror att aliens ska komma men de märks inte iaf :)

 

Malin tur de inte är sant iaf :) Hade varit illa om du var så sjuk :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards