Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Sjuk!

Av Madelene Strömqvist - 18 oktober 2009 03:10

Man har ju gått och dragit på sig en förkylning nu när kylan börjat komma, de är ju jättesmart av mig :P

Även att de hänt endel saker då.

 

I Måndags fick jag åka akut till veterinären med min älskade lilla Olga, fick åka till Sundsvall så jag hade somtur vad Emma.B som görde mig :) Tack gullan! Olga hade fått en allergisk reaktion på ngt , vi visste då inte vad men nu vet vi att de är ngt i Royalfodret hon inte tål, så hela hon svällde upp o fick som bölder över hela kroppen :/ Var hur hemskt som helst satt o tokbölade hemma över min älskade hund!

Nu vet vi ju att de är de så nu äter hon Hill´s foder ist vilket funkar jättebra :) Dessvärre blev de en dyr kostnad, 2500 hos veterinär, försäkringsbolaget står för 1100 iaf som tur är. 400 för medicin o 1000 i foder, vadå ruinerad Madde! Kände bara att måttet fick vara rågat då jag redan haft de nog jobbigt med allt.

 

Ikväll har jag Emma o Per varit ute o raggat lite bil o kollat på fulla människor :) de var lite drygt men hellre fördriva tiden så än att bara sitta rakt upponer! Sen fick man ju höra lite kommentarer hur folk resonerar om min, om hur jag kan vilja någon så ont! Men JAG då?? jag har vell inte haft de så jävla lätt jag heller, o Nova då? Äh jag blir bara så arg hur endel tycker o tänker, just nu får jag tänka egoistisk o tänka på mig o Nova helt enkelt. Nova är viktigast för mig <3 Sen vad ni tkr kan ni dra till katten med! Men kom inte o säg till mig vad jag gjort rätt o fel..!

 

Imorgon blir de nog lekparken för mig o Nova o Olga :) vi tänkte passa på att åka lite rutshbana innan isen kommer och eventuellt linbana då Nova säger att vi flyger :) Sötunge! Flyg mer mamma Flyg Meeeer, ropar hon när vi åkt o den stanna ;P haha! Hon är ju bara sötast i världen. Nej nu blire banne mig till att försöka sova.

 

Kram / Madde

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards