Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

Lite info.

Av Madelene Strömqvist - 2 oktober 2009 00:23

Ikväll har jag o Novis varit hos mamma, innan de var jag i Stan med Johanna. Disel o Milo fick leka lite :)

Innan de såg jag, johanna, emma o per på idol, o innan de gjorde jag o Johanna enchilladas :D Så jääävla gott vare.

Tänkte även berätta att jag köpt mig en liten amstaffvalp :D En skitfin.

Maria frågade mig om jag ville välja namnet i stamtavlan själv, de hon ska heta efter kennelnamnet Magnefiq. Och självklart ville jag ju de :)

Så hon ska heta Magnefiq´s I Will Walk With You. Då vet jag ju att jag har nån som vandrar vid min sida iaf <3 De jag ska kalla henne för är Agda :D så de blir Agda o Olga ;)

 

Tkr allt är jobbigt med allt som hänt! Jag bryr mig o jag kämpar och jag undrar hur mkt ork jag igentligen har!? Trodde aldrig jag skulle vara med om något sånt här, men de blev jag.

 

Nu ska jag försöka mig på att lägga upp lite bilder :)

Kram!

  

Magnefiq´s I Will Walk With You <3

  

Lilla Agda <3

  

Jag, Nova och Mamma!

  

Jag och min älskling <3

  

Jag och min älskade Olga <3

 
 
Johanna

Johanna

2 oktober 2009 09:54

Snygg Madde ! Nu får du fortsätta att uppdatera här :D
Jag ringder dig sen !
Kram!

http://JohannaAslund.bloggagratis.se

 
Cissi

Cissi

2 oktober 2009 10:04

Åh spännande med en till liten valpis. :) Å fint namn den få.. :) hihi

De här klarar du gumman !! DU har ju lilla Novis (bästa Novis i världen) & Olga + en till buse snart så då blire fullt upp! ;)

Massa krams!

http://www.liteochingenting.bloggplatsen.se

 
maria

maria

2 oktober 2009 13:57

söt hon va :)

http://nylandeer.bloggagratis.se

 
Emma

Emma

3 oktober 2009 00:32

Om du bara kunde förstå hur underbar du är Madelene!
Du är stark och starkar kommer du att bli! Vi finns vid din sida, dag och natt!

http://emzlaa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

En sim varit i samma sits

7 oktober 2009 11:28

Kom in på din blogg av en tillfällighet, läste runt och vad jag förstår så har du likt som jag varit med om att du blivit lämnad för en annan tjej. Ni har ett barn tillsammans, ett barn är en stark länk mellan två personer. Men i mitt fall så var vi inte tillsammans då barnet föddes, och hela mitt liv kändes då som det fallit i tusen bitar att allt bara var skit. Men jag fokuserade på mig själv och mitt lilla barn, och tanken att det finns en annan för mig en som är helt perfekt för mig mannen i mitt liv. Jag tog även kontakt med en kurator efter många om och men, men det hjälpte jag pratade med en på ungdomsmottagningen och allt kändes mycket bättre då jag fick prata med en som var helt utanför som inte visste någonting, någon som inte var mig en nära vän eller släkting. Nu ska jag inte sitta här och berätta vad du ska göra och inte göra men ett bra tips, du är VÄRD någon mycket bättre. Att bli sviken ser man aldrig något positivt i början men e efterhand kan du som jag se att det var det bästa som hänt. För nu idag kan jag leva med en ny man som jag litar fullt ut på och slipper oroa mig att han gör mig illa, jag vart starkare som person. Det kommer du bli med, att bli bedragen är jobbigt men tänk som så att nu kan du hitta någon mycket bättre, den ditt ex har träffat lever med en man som är kapabel till att vara otrogen.. Hon får leva med det jobbigaste. Varje gång du ses med ditt ex lär hon ha många funderingar i huvudet. Men jag vet det kommer gå så bra för dej DU verkar vara en stark person med många som bryr sig om dej och det är det viktigaste. Bli stark och ha bara nödvändig kontakt med ditt ex, det är bäst i längden.

 
Ingen bild

Emelie

8 oktober 2009 10:18

japp de är den jag håller på med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards