Direktlänk till inlägg 1 oktober 2009

Allt!

Av Madelene Strömqvist - 1 oktober 2009 02:04

Just nu har precis ALLT hänt mig känns de som :/

Orka inte gå in på vad i huvudtaget men ni svek mig riktigt hårt!

Mest den jag älskar..

Men jag säger bara att jag är tacksamm över alla ni som stöttar mig igenom dehär ! Tack för att ni finns <3




Was it really worht it? Was she everything, that you were looking for? Feel like a man. I hope you know that you can´t come back, cause all we had, is broken like shattered glass..!

 
 
Johanna

Johanna

1 oktober 2009 08:16

Jag har hört och hoppas att du är stark och orkar gå vidare. Det finns många människor runt om kring dig som finns där och stöttar dig till hundra procent! Ta hand om dig och din fina flicka!

http://www.pluppy.blogg.se

 
Denize

Denize

2 oktober 2009 11:17

Du klarar allt Madii, "Efter regn kommer solsken" !! Saknar dig

http://www.dennes.blogg.se

 
Jenny Domeij

Jenny Domeij

2 oktober 2009 22:27

Under åren jag jobbat med din mamma så har jag förstått att du är en tjej med skinn på näsan :D Så var stark och tuff nu Madde, det här klarar du! Ta ingen skit! Kram

http://chip-stina.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

6 oktober 2009 22:26

"mister du en, så står dig tusen åter"

http://Malinstromqvist.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards