Direktlänk till inlägg 15 augusti 2009

Utställning med Olga <3

Av Madelene Strömqvist - 15 augusti 2009 17:22

Igår åkte Nova och Nitro till farfar i ramsele, dom ska tillbringa helgen där :) Inatt kl tolv gick man till sängs, kunde inte somna först 1 halv 2(?)

Upp klockan tre och packa in allt i bilen sen bar de av dessa 35mil mot Skellefteå! Efter 4 timmars bilfärd och två kisspauser för doggisarna så var vi framme :) Besiktade Olga och Bax, Olga för utställningen och Bax för att han ville följa med på området och hålla koll på lillasyster ^^,

Dom är så söta <3 Satt bra länge där inne eftersom vi var framme 8 och utställningen började kl 10 men de var skönt och jag hann träna Olga lite :) Theres från Alven´s kennel som har Olgas halvsyster kvar kom fram så vi tränade lite tillsammans o surrade eftersom vi skulle ställa i samma ring :) Hon är ju så duktig o kan så mycker eftersom hon hållt på ett tag med utställning :P annat äre för mig som kom första gången men fick mycket bra tips :D Hon tyckte även att Olga var väldigt fin och mycket lik sin mamma :) Theres med Alva (Olgas halvsyster) vann (Grattis till er :D) Jag och Olga kom på andra plats och de är vi MYCKET nöjda med för våran första utställning :D vi var ju nybörjare båda två så ;) Ändå stod dommaren en stund och funderade en stund på vilken han skulle välja som etta så de var nervöst :P Längtar som ett tok nu efter utställningen i Sundsvall i oktober :) Nu ska jag sova! skriver utlåtandet av dommaren senare :)

 
 
Malin

Malin

16 augusti 2009 01:04

GRATTIS TILL ER :D Puss!!

http://Malinstromqvist.bloggagratis.se

 
emma

emma

17 augusti 2009 10:39

Grattis igen!! I oktober vill jag följa med om jag är ledig =)

http://emzlaa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards